jobbiga nätter

Publicerad 2011-03-17 21:57:47 i Allmänt

Puh, de senaste nätterna har varit jobbiga. Det är omänskligt att sova så lite. Somna, vakna, somna, vakna, somna vakna .. Tillslut somnar man inte längre så man ligger bara och mår dåligt. Det var ju inte så längesen Alvin sov ett par hela nätter, men det varade inte så länge. Han har feber & hosta nu, antagligen det som spökar. Patrik kommer snart hem från jobber och jag har bett honom köpa med alvedon till Alvin. Vi testar det och ser om han sover bätte då. För nu har han vaknat typ tre ggr sen kl. 20.00.

Jag är så sjuukt trött men det tar emot att lägga sig när jag antagligen inte ens hinner somna (eller precis somna) innan Alvin vaknar & bökar. Väntar nog tills Patrik kommer med alvedonen istället.

Imorgon är Patrik ledig, sen jobbar han h e l a helgen. Så imorgon ska vi bara uuuumgås. :)
Funderar på att ta en tur till Kumla i helgen .. 

Det återstår att se vad som händer.



Ursäktar mig för felstavningar eller konstigt sammansatta meningar, men min hjärna är inte vad den brukar vara just nu. Men vääldigt snart tar jag natten. GONATT & SOV GOTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela