tummen ner!

Publicerad 2011-01-18 08:40:08 i Allmänt

För reklamen på tv! Nuförtiden är det ju sinnessjukt. Kanske tittar jag på tv för mycket, men vi antar att jag inte gör det. När Alvin var pigg och ville gå upp 00.00 inatt så fixade jag iordning en flarra och hamnade i en reklampaus på tv3. Den höll på huuur länge som helst och innehöll de mest irriterande reklamerna. En av de värsta är ju bredbandsbolagets "upplev mer, upplev mer, upplev mer med bredbandsbolaget .." BLÄ! Eller reklamer för nya tvprogram! Varför måste de börja med dem flera månader innan de börjar?? Då vill man ju inte ens se det när det väl börjar? 

Haha, jag är sur.
=)

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2011-01-18 11:10:20

Men tummen upp för dig som börjat blogga igen :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-18 18:35:20

Håller med Carro!!!

Postat av: frida

Publicerad 2011-01-19 01:01:49

jag älskar "upp lev mer" reklamen! börjar genast sjunga med när den startar från böjan till slut!



Jag Ä L S K A R reklam!



Ses imorgon cis! puuuuuussss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela