tjugoandra januari.

Publicerad 2011-01-22 15:47:07 i Allmänt

Kors i taket! jag har målat mina naglar. Det var tusen år sedan, det är i n t e prio ETT! =)
Alvin är hos sin farmor & farfar där han sovit inatt. Nu börjar jag sakna honom ordentligt! Men vi ska strax dit och äta så då får jag pussa på honom igen. Igår var jag och Patrik i Kga & Örebro. Köpte lite kläder till Alvin och hämtade paket på lindex. Mamman fick ett nagelack.

Köpte ny kamera i Örebro och storhandlade på Maxi!
Men denna kamera tar också brusiga bilder, så vet inte om det var fel på den förra. Kameran har ju fått så otroligt bra betyg och beröm och ska vara en av de bästa kompaktkamerorna på marknaden. Förstår inte varför riktigt?
Men anyway, jag gillar den så jag köpte en sådan igen iallafall!



Jag hade den svarta från början! Den är sjukt snygg. Men valde den i silver nu istället när jag såg vad ful den svarta blir när den blir sliten & repig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela