nittonde januari

Publicerad 2011-01-19 20:55:40 i Allmänt


Sötaste surmulen.

Hej & hå. Idag har Alvin träffat de andra bebisarna, tjeligan. Hemma hos Catrin. Mamman har fått träffa Fridan, det känns som det var längesen. Det var otroligt skönt väder ute idag! Vi gick ett extra varv runt kvarteret när vi kommit hem. Efter det kom mamma hit och umgicks lite med mig & Alvin.

=)

Idag äntligen ringde jag även till Karlskoga och sa att jag ville ha hem min förlossningsjournal. Missade totalt att säga till när vi var där. Det ska bli spännande att läsa den, tror mycket av det som "hände" fallit bort ur minnet.

Igår tjattrade jag massor med Sabina & Sara. Det var jättetrevligt! Alvin hade förstås också skoj, man kan väl inte vara så mycket annat än glad när man får massa uppmärksamhet.

Patrik har studsat in i duschen och jag kikar på mästerkockprogrammet. På fredag ska vi eventuellt åka in till Karlskoga och köpa en n y kamera till mig igen. Men i butik denna gång. Jäkla skitkamera till att inte fungera som den ska. Hade även något gratispaket att hämta på lindex, så ska väl Alvin få lite nya kläder och leksaker.

Imorgon har jag inget annat inplanerat än att tvätta håret! Kanske bjuder hit någon på kaffe.
Annars blir det nog en lugn dag.

n a t t i s

Kommentarer

Postat av: Sabina

Publicerad 2011-01-19 21:36:07

Ja, men det är ju svårt att hålla tassarna ifrån honom han är ju världens sötaste!! och snällaste :P och mamma Cissi är ju oxå bra för hon har alltid massa gott att bjuda på ;) <3 haha

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-20 00:48:51

Jag är ledig imorgon! vi kanske kan gå en sväng om det är lika fint som idag =) kram

Postat av: jessica

Publicerad 2011-01-20 15:37:51

OjOj, det e tokmycket som faller bort ur minnet angående förlossningen,

jag tjöt som ett litet barn när jag läste journalen om Englas ankomst!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela