kumla & världens bästa bebis

Publicerad 2011-02-13 19:42:13 i Allmänt


En trött, söt bebis på shoppingrunda.

Jag är frusen. Jag har varit ute och åkt skoter, det var rätt skoj när Patrik tog det lugnt, men annars trodde jag att jag skulle dö ungefär 140 ggr. Sen förstår jag inte att man ALLTID lyckas frysa, störande. Men det var kul att göra något med bara Patrik =) För det var ju rätt så längesen faktiskt. Nyss har vi fått lite mat i magen på mossvägen. 

Igår så åkte jag & Alvin till Kumla och hälsade på Sandra när Patrik var på svenska rallyt. Hon har ju flyttat dit igen, så vi kollade in hennes lägenhet =) Jag får alltid sånt pirr i magen när jag kör in i Kumla, fånigt! Haha. Men det är ju så roligt att vara där ju.  Jag måste förövrigt ha världens lättaste bebis. Jag är så glad över att han tycker om att åka bil. Han var knäpptyst hela vägen dit förutom ett par pruttljud =) Och hemvägen sa han inte heller ett ljud, men då sov han väl kanske. Och han var jätteglad hela dagen!

Vi besökte marieberg en sväng också. Där träffade vi Elin och Alvin fick lite byxor & strumpor. Mycket nödvändigt. Jag däremot köpte inget jag behövde, bara sånt jag inte behövde, men jag är nöjd! Snygga stövlar och en snygg typ blus.  

Nu ska jag slänga i en tvättmaskin, fixa iordning te och vänta på solsidan! Nattis.

Kommentarer

Postat av: Sahra Banan

Publicerad 2011-02-17 20:31:20

Men fröken, har du varit i Kumla utan att säga till mig? Jag vill verkligen träffa lille Alvin (och dig med såklart..) När kommer du igen?=)

Postat av: sabina

Publicerad 2011-02-17 20:41:06

inte alls fånigt! ;) får oxå pirr :)

Postat av: ciss

Publicerad 2011-02-17 21:55:48

Jaa, jag har varit i Kumla. Men jag får sån ångest, vill ju hinna hälsa på alla, men kommer inte iväg så ofta. Oftast försöker jag hinna träffa alla på en dag men då blir det ju så stressigt. Hör av mig nästa gång! Ni får komma hit och hälsa på också ju!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela