elfte februari.

Publicerad 2011-02-11 10:22:47 i Allmänt

Hej fredag!
Patrik är ute och åker skoter & Alvin sover. Jag ska plocka in i diskmaskinen, sortera kort, duscha, slänga i en tvättmaskin och städa tvättstugan. Men inte så troligt att jag hinner det ;) tar mig tid att skriva ett par helt ointressanta rader här istället. Ikväll vill jag titta på Let´s dance, fastän jag sa när bagge åkte ut att jag inte skulle kolla mer för då fanns det ingen rolig att titta på längre, men vi får väl se. Vi ska iallafall slänga ihop en thaigryta.

Imorgon när Patrik är på svenska rallyt så åker vi och hälsar på Sandra, Gud så skoj! Henne saknar vi. Hoppas på att det inte är snöstorm för då blir jag feg, men det såg ut som det skulle bli sol & fint =)

Patrik kallar mig slapphanden .. Jag tappar det mesta som jag verkligen inte vill tappa. Typ glas med dricka i, telefoner, ja ni fattar vad jag menar .. Idag hade jag TUR! Jag skulle ta ut en flaska hallonsoda ut kylskåpet, och självklart så gled den genom mina fingrar, MEN jag fångade den mellan mina knän! Jag är imponerad, hur fan gick det till?? Haha ..

Min lilla gladfis häromdagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela