äntligen fredag

Publicerad 2011-02-18 12:45:45 i Allmänt

Fredag igen och solen skiner, lite iallafall. Den här veckan har gått rätt fort. Det tycker jag om, för det brukar de inte göra. Patrik är ute och åker skoter .. Alvin sover, men jag ska strax väcka honom och få i honom en banan. Jag har glömt att ringa bvc idag igen, blä! Jag missade ju Alvins 6månaders läkarbesök och skulle vilja gå ner och väga & mäta honom innan nästa besök. Det blir ju ett sånt stort glapp annars. Får väl se om jag kan tänkas komma ihåg det på måndag istället.

Igår vad Sabinan här. Vi drack kaffe och pratade massa (oväntat va?). Alvin tycker det är toppen när hon är här, då får han massa uppmärksamhet =)

Hon har blivit brunett, skitsnyggt! Jag blev avundsjuk ju.


Ikväll får vi finbesök! Marina, Robert, Alvins kusiner, Eva & Christer kommer hit och äter tacos. Vi har fått order om att klä upp oss för att Anine ville "gå bort" och äta för det är skoj och då får man ju vara fin ;) Så jag hoppas att Patrik kommer hem snart, för det måste fixas massa saker.

Sen så ska vi nog träffa Sara, Mattias & Alfons någon dag i helgen också. Får se vilken dag som passar alla! 
Det blir en riktig Nilsson helg det här =)

Hej!

Kommentarer

Postat av: Sabina

Publicerad 2011-02-19 11:50:08

Bina + Alvin = käääärlek :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela