Mellandagar.

Publicerad 2011-12-28 13:56:46 i Allmänt

Jaha, då var julen över för i år då. Vi hade det jättemysigt i Lidköping hos Marina, Robert och barnen med allihopa. Vi åkte ner på fredagkväll när jag jobbat färdigt och åkte hem kvällen på juldagen efter att vi ätit godaste skinksteken =) Annandagen jobbade jag heldag. Igår skulle jag åkt till Örebro och bytt ett par julklappar men Alvin vaknade på natten med 40 graders feber somm höll i sig hela dagen så den blev ändrade planer. Hoppas på att det finns något kvar att byta till på fredag för då tar vi det när vi åker ner till Lidköping för att fira nyår.

Även om vi träffat många under helgen så hoppas jag att vi snart kan träffa Frida, Daniel & Lillie. Men även åka till Kumla och träffa Daniel, Mariel och barnen också.


Det är inte många kort jag har att erbjuda men här är
ett par stycken iallafall.







Kommentarer

Postat av: Frida Eriksson

Publicerad 2011-12-28 14:35:17

Trodde nästan du glömt oss <3

Kram på er och hoppas att lille busen kryar på sig fort som attan

Postat av: Carro

Publicerad 2011-12-28 19:08:54

Vilken söt tomtenisse ! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela