Julstress

Publicerad 2011-12-12 21:21:29 i Allmänt

Godkväll i stugorna.

Jag måste nog erkänna att jag lider av julstress fastän jag var så säker på att jag inte skulle göra det. Ingen julklapp är köpt, inget är bakat, jag har inget att stoppa granen i och ingenting att ha på mig. Dessutom har jag inga "vardagsskor" utan skaft att ha på vintern. Eller jag har två par men sulan fladdrar på båda och det är inget att rekommendera den här årstiden. Så därför åker vi till Örebro och handlar imorgon och jag hoppas verkligen att jag hinner köpa allt så det är klart sen. Jag tycker julen är jättemysig men jag fattar inte varför jag alltid ska skjuta på saker, i år skyller jag dock på bl a sjukdom och när jag var inne sist och skulle handla så blev det bara hälften för jag fick så ont i fötterna så jag trodde jag skulle dö. Jag gick barfota hela vägen hem till Elin sen och bestämde mig för att aldrig ha på mig de skorna igen. Så jag tar inte de skorna imorgon.

Imorgon innan vi åker kommer Sabina & Sandra hit och dricker kaffe och babblar lite. Jag har inte träffat Sandra på tusen år så det blir kul.

Hoppas att inte alla vill julhandla just imorgon men det kan jag väl aldrig tro.
Nu ska jag nog byta ut Huss mot tjuvarnas jul. Godnatt!


Dagens tredje adventsfika.
Alvin fikade dock inte så mycket då han hade fullt upp med att säga DA! Väldigt högt .. Och grät över att grävmaskinen som han tittat på här ute hela dagen hade åkt hem för kvällen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-13 08:02:44

Jag ska julhandla det absolut sista! Det svåraste dessutom, till karln! I nå julefint till mig och Mollie. Hoppas på att det är hyffsat lugnt ;) Vi får se om vi ses!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela