Julgran

Publicerad 2011-12-15 13:25:11 i Allmänt


Kanelkaffe, saffransbullar & pepparkaka.

Jag latar mig en stund i soffan innan Alvin vaknar. Jag har skräpstädat (städat bort sånt jag stör mig på), typ Patriks plantodling, pappershögar och kartonger med diverse saker i. Sen har jag skrivit adresser på julkorten och det tog ungefär en timme!? Märkligt .. Senare bär det av till jobbet. Längtar tills ikväll då jag jobbar klart! Då är jag ledig t.o.m måndag.

Jag måste visa våran fina julgran!
Men kameran ger den såklart inte rättvisa .. Den är ju grönare, glittrigare och finare i verkligheten såklart.



Kommentarer

Postat av: Frida Eriksson

Publicerad 2011-12-15 17:58:27

vart ska du nu fixa dig?

super fin gran!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-15 23:07:19

As-tjusigt ciss! Måste komma och kolla någon dag :-)

Postat av: Sabina

Publicerad 2011-12-15 23:08:23

P.s va jag som skev utan namn:-P hade lite bortom haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela