Grävmaskinsmani

Publicerad 2011-12-16 11:58:26 i Allmänt

Alvin fullkomligt älskar grävmaskiner, traktorer, snöplogar, ja ALLT sånt! Så idag har vi varit ute halva morgonen och tittat på grävmaskinen här utanför och till hans stora lycka var ju även "vägskrapen" och en tillhörande "plogtraktor" ute. Så vi hade att göra =). Nu är de dock färdiga här ute med grävmaskinen och Alvin kommer nog bli jätteledsen .. Hela veckan har han stått vid fönstrena och sagt eller snarare vrålat DA! Eller vid diskbänken för där kan man ju sitta och titta och äta macka samtidigt!

Blir inte den killen grävmaskinist när han blir stor blir jag förvånad ..




När jag druckit upp mitt kaffe så ska jag börja slå in julklappar! Det är kul. En liten stund iallafall .. Det blir ju lite mer julklappar än vanligt nu när Alvin finns =) Annars är det väl typ bara 3-4 stycken.


Hej!

Kommentarer

Postat av: Dalan

Publicerad 2011-12-17 09:49:24

Det är gött o höra att lille Alvin har ordentliga intressen:-)

Postat av: Carro

Publicerad 2011-12-17 12:21:48

Det är ett riktigt fint kort! Kram

Postat av: Ann-Sofie

Publicerad 2011-12-19 12:57:53

Evig väntan ja!!

Har dessutom ett par veckor till att gå upp i vikt :P

God jul till er=)

Postat av: Jennifer!

Publicerad 2011-12-23 12:38:30

Vilken goding:)!!! God jul till er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela