femte december

Publicerad 2011-12-05 20:44:07 i Allmänt

Det har nog varit rätt mysigt att det snöat idag faktiskt.

Alvin har varit krasslig men äntligen börjar han bli sig själv igen. Jag har pyntat och pyntat lite till. Vi har varit på glöggkväll och haft jätteskoj och idag har jag fixat julkort! Höll på att bli tokig då det inte fungerade. Muspilen fastnade i bilden, det skulle installeras typ 10 uppdateringar när jag startade om datorn och hemsidan där man gör korten fungerade inte, men ÄNTLIGEN är de påväg iallafall =) 



Nu hängde sig pilen igen, ska se om jag lyckas publicera det här ändå. 
Sen ska jag se halv åtta hos mig!

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2011-12-09 15:25:26

Tack så mkt,visst är hon:)Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela