Hej!

Publicerad 2011-08-28 20:18:16 i Allmänt

Hej där. Kors i taket, jag vet. Ramla inte av pinnen och dö nu när jag skriver.

Alvin växer så det knakar. Han har varit ett år gammal i snart två veckor. Vi leker, jobbar, umgås med vänner och njuter av livet. Kanske ska jag börjar blogga igen, jag vet inte .. Det finns så mycket jag vill skriva men stunden jag öppnar den här sidan så försvinner det, jag blir så besviken varje gång. Men skitsamma :) 

Jag och Patrik har haft en egen helg. Bott på hotell, gått ut och ätit och shoppat i Karlstad. Idag när vårat lilla hjärta kom hem så åkte vi till Frida & Lillie och fikade och lekte ute i trädgården. Imorgon är det måndag igen och jobbvecka. Men snart är det helg igen!


Mamman med pluttiga ettåringen!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2011-08-29 07:17:49

Känner igen känslan av att ha massor att skriva och så fort man loggar in så försvinner allt man tänkt =/

Jag tycker absolut att du ska börja skriva igen!! :)

KRAM

Postat av: Frida Eriksson

Publicerad 2011-08-30 09:55:46

Wi"fuckingjävla"Hoo. Gött ciss. Bra bloggat.

Tur att jag fick förvarning annars hade jag nog trillat av pinnen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela