vero moda.

Publicerad 2011-04-19 20:46:38 i Allmänt

Jag har kommit fram till att vero moda har massa kläder i min smak :) jag har hittat massa fint. Lite besviken är jag på att det är mycket som är slut i min storlek. Men det är ju precis som vanligt, vart man än beställer. Börjar lära mig att leva med det! Något jag saknat är toppar i bomull & lite längre modell med lång ärm. Hittat ett par stycken där. Har inte hittat det någonstans förutom på H&M förut då ..

Hade hoppats på lite sol idag, eller ja, lite sol var det ju. Dock på morgonen & em och jag ville ju sola när Alvin sov på fm. Men fick lite annat gjort ändå. Tråkigt är det att Alvin är så förkyld för vi träffar ju inga andra då helst. Tycker varken han blir bättre eller sämre men håller tummarna för att han är bättre imorgon! 

Om en stund ska jag kika på desperate housewives och ev. klistra fotoalbum om jag känner för det.

Tur att min fis nästan alltid är glad iallafall :)



Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2011-04-23 10:02:29

Åhh tusen tack:)fin kille du har:)

Postat av: Julia

Publicerad 2011-04-30 14:08:34

vad söt han är =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela