Helg & Måndag. Igen ..

Publicerad 2011-04-18 21:58:38 i Allmänt

Ojoj, vi har hunnit med massa den här helgen. Så mycket så jag knappt kommer ihåg det. Vi har fixat alla bärlinorna till altanen (och idag kom trallen), Jag har storstädat, pysslat, solat, grillat, tvättat bilenträffat Elin & Paresh, gått kvällspromenad ensam och massa mer!

Idag har jag också hunnit massor. Typ, tvättat fönster, bytt gardiner, sängkläder, hängt tvätt, tvättat, vikt tvätt, solat, tränat osv. 

Grattis Viggo & Neo som fyller två idag. =)

Men i skrivande stund hinner jag inte mer för nu har min bulldeg jäst färdigt!
Och nu är bullarna klara!




Känns som en helt ny bil. Vi kanske tvättar bilen 3 ggr per år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela