h e l g.

Publicerad 2011-04-11 11:26:00 i Allmänt

Den här helgen måste ha varit extra lång med tanke på hur mycket vi gjort. Men nu är den slut tyvärr. I fredags kom virket till nya altanen, helt galet mycket som ska målas! Jag var ner på em och handlade lite nödvändigheter och städade litegrann på banken, mer hann jag inte då Patrik var tvungen att fixa med något. I lördags började vi dagen rätt tidigt, men Alvin hade iallafall sovit nästan hela natten och det är ju skönt =) Efter frukost städade jag klart banken och handlade korv m. bröd som vi skulle grilla till lunch. Kl. 1100 kom Erik & Petri och hjälpte Patrik att riva den gamla altanen. Jag plockade påskris som jag fixade med, städade undervåningen och bakade muffins. Efter lunch kom Sabina och fikade och umgicks. Det var inte igår. Tack vännen! Lagom till Sabina skulle hem så lyckades Petri få en träbalk i huvudet så honom körde jag till akuten i Karlskoga och där fick han sy tre stygn. Sen hem till Patriks föräldrar där Patriks syster med familj var, och äta grillat. Dock värmt i micron då jag blev en aning sen =)

-

Igår åkte vi till Kumla för att gratta Ida som fyllt 8. Åt massa tårta och pizza, fy så onyttigt. Patrik åkte en sväng till bauhaus och köpte färg sen tog vi oss en tur till ica maxi. Väl hemma somnade Alvin sent och vi kollade klart på en film. Och kors i taket, Alvin sov hela natten till kl. 0600 =)

Bilder kommer kanske lite senare. Har inte riktigt tid nu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela