-Onsdag.

Publicerad 2011-04-06 20:33:27 i Allmänt

Hej!

Onsdag och snart är det helg igen. Gud så fort tiden går nuförtiden. Jag jobbar veckan ut sen är jag ledig i två veckor. Patrik vill att jag ska vara hemma på eftermiddagarna så han ska kunna greja ute med altanen, och göra klart hallen på övervåningen. Idag har vi bara varit hemma med undantag för en kort promenad i solen på em. Jag har zumbat i 20 min & gjorde 10 min på crosstrainern nyss. Mer orkar jag inte, jag har världens sämsta kondition. Men någonstans måste man ju börja.

Imorgon ska vi gå promenad med Frida & Lillie, runt kyrkogården tänkte jag. Tända något ljus och sen gå förbi möbelaffären, vi har 250 kr kvar på ett presentkort som jag vill handla upp.

Nu ska jag fortsätta kika på svensk mästerkock.
Sov gott!


Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2011-04-10 10:14:10

Vad blev det för crosstrainer?

Postat av: Ciss

Publicerad 2011-04-11 12:32:58

Vi har lånat Patriks föräldrars. Märket är schmidt. Den verkar bra, men knarrar alldeles förjävligt =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela