tröttis

Publicerad 2010-09-28 17:15:55 i Allmänt


Lillie & Alvin när Alvin var liiiiiiten.

Jag är trötter. Men har alldeles för mycket att göra för att sova, Alvin sover nog en stund till. Jag har packat in vagnen i bilen, det var blod svett & tårar. Vad skulle jag göra utan F R I D A !? ♥ sen har jag slängt i en tvättmaskin, städat i köket, sett till så att det finns pengar på kontot och lite annat smått. Kvar att göra är typ, tvätta mera, tanka bilen, bada Alvin & fixa komihågattköpalista. Sa jag förresten att jag skulle åka någonstans? Hehe ;) Åker imorgon efter BVC.

Har varit iväg på babymassage idag, men Alvin hann tröttna innan jag ens tagit av honom kläderna. Får nog öva lite hemma så försöker vi igen nästa vecka. Han tycker inte så värst mycket om att ligga på rygg heller.
Fick träffa Frida & Lillie  iallafall. Det var fööör länge sedan.

Ska slurpa i mig kaffet och fortsätta med min att hinnagöralista.

Kommentarer

Postat av: Cicci

Publicerad 2010-09-28 17:20:46

Haha, guuuud vilket sött kort!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela