trettonde september

Publicerad 2010-09-13 20:22:36 i Allmänt

Idag blir världens finaste Alvin fyra veckor gammal 

Vi har firat med långdejt med Frida & Lillie, det var på tiden! Vi drack massa kaffe och jag fick hjälp med att färga håret.
I helgen har vi gått en sväng på marken, och mina två munkar och mintnougaten är redan slut. På eftermiddagen träffades kusinerna Nilsson och vi andra på bredsjö herrgård för mat. Annars har vi mest varit på mossvägen. Njuter av varje sekund vi har pappa Patrik hemma! Om cirkus tre veckor måste han åka till Tyskland igen :(   

Äntligen har jag beställt en ordentlig vinterjacka! Ska bli så skönt, hoppas den passar bara. På H&M har jag fixat önskelista och även en kamera har vi tänkt inhandla den här månaden.
________ 

dagens snuttefis
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela