tjugoandra september

Publicerad 2010-09-22 10:02:21 i Allmänt

Det är galet, snart oktober ju! Det går för fort, snart bara en månad innan jag börjar städa igen ..

Vi är fortfarande förkylda :( lite långtråkigt har vi, men vill inte träffa någon som typ Frida & Lillie ifall vi smittas .. Men idag ska vi iallafall ta en promenad till BVC för en liten vägning. Om solen fortfarande skiner så tar vi nog en extrasväng. Nästa vecka när Patrik åker till Tyskland har jag bestämt att jag inte tänker stanna i Hällefors hela veckan för då blir jag tokig som sist. Så vi ska åka in och spendera en dag med Elin och sen eventuellt fortsätta till Kumla. Ska bli kul att komma ut och handla lite och ha skoj. Behöver nya byxor och vänta ända till vecka 50 i december tyckte jag var lite väl. Men det tyckte inte H&M. Oväntat.

Nu ska jag se om jag kan få lite tid till frukost.

En glad skit! och ännu gladare var han i natt när han spydde upp allt han ätit i sängen, det var inte riktigt lika mysigt tyckte jag & Patrik :)

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-09-22 13:59:04

skrutten! Han blir sötare och sötare =))

Vi saknar i allafall er massor! hoppas ni är friska snart!

Postat av: Sabina

Publicerad 2010-09-22 20:49:46

haha men kom igen.. han är ju världens sötaste :P

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-09-23 10:23:50

så söt.. Fika någon dag?? puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela