snart oktober

Publicerad 2010-09-27 15:39:59 i Allmänt

galet fort går tiden!

Mycket invecklat att skriva & amma samtidigt, det tar tusen år att skriva ett inlägg men vi har väl ingen tid att passa ;). Hade det här varit en vanlig måndag så hade Patrik ramlat in genom dörren om typ tio minuter. Tyvärr så är det ju inte en vanlig måndag så vi får klara oss själva. Jag har raggat sällskap men det gick sådär, alla jobbar ju :( Tidigare idag tog vi en liten promenad till ica för att köpa blöjor och mjölk till kaffet. Det var skönt ute men satan vad det blåste! Har även lyckats dammsuga en sväng så nu hoppas jag tussarna håller sig borta längre än typ två timmar iallafall.

Ser fram emot onsdag och en heldag med Elin på marieberg. Får nog lov att hoppa över ikea men tar det med Patrik någon annan dag. Han som tycker det är så roligt ;)

Kvar på schemat idag står en dusch & fixa lite mat. Får se om han lyckas somna en sväng nu så jag kan passa på att studsa in i duschen.




Kommentarer

Postat av: Zandra

Publicerad 2010-09-27 18:58:42

Alla jobbar inte alls!

Schysst att du inte ringde mig!

Men då vet jag! ;P

Postat av: ciss

Publicerad 2010-09-27 21:38:56

haha! jag ville inte vara tredje hjulet ;)(eller hur man nu säger.)

Postat av: Sara Wingsköld

Publicerad 2010-09-28 07:22:08

Om ni ska in till Ikea nån dag så kan ni ju höra av er så kanske det passar å komma ut å ta en gemensam fika...=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela