saknar

Publicerad 2010-09-30 18:48:48 i Allmänt

Saknar min fina patrik!

Allt känns så segt & tråkigt när han inte är hemma.
Men bara en dag kvar så kommer han hem sen!

Idag har vi varit på bvc. Alvin väger nu 4010 gram & är 55 cm lång. Och allt annat såg bra ut. Grymt störande att man ska få vänta så jävla länge på bvc jämt, men det kanske bara är jag som har otur? Hemma sen slog Alvin på stort och sov drygt tre timmar, så jag hann också sova en sväng. Det var oootroligt skönt då jag sov kasst pga. feber inatt. Otroligt klantigt av mig att bli kall om bröna i Örebro ;) Mamman som behövde mest kläder köpte sig bara tre plagg och Alvin fick hur mycket som helst :) Tack Elin, det var mysigt att ses!

Frida & Lillie ♥ kom en snabbsväng på kaffe på em & sen kom mamma en sväng också.

that´s it for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela