l ö r d a g

Publicerad 2010-09-25 14:40:25 i Allmänt

R E G N
och tur är väl det kanske, för jag ville till kopparbergsmarken idag men Patrik åkte och hämtade en skoter istället. Jag som älskar marknader får väl vänta ännu ett år och hoppas på att vi har tid för n å g o n av dem då istället.

Jag vill åka till ikea och shoppa möbler, det påminde Frida mig om när jag kikade in på hennes blogg. Jag är lite avundsjuk. Ska till Örebro nästa vecka, men då är det kläder som går i första hand. Man kan ju hoppas på att jag inte hittar några kläder så jag har råd med ikea, men ändå inte. Jag vill ha allt ju!

Har även hittat en bokhylla nu. Hade gett upp hoppet om att jag skall hitta en i markörserien då det inte fanns en enda inom rimliga mil på blocket längre. Gav upp och började leta hemnes istället, och vad hittar jag, jo en markörbokhylla som någon tror är en hemnes. Skall ringa på den i em & hoppas på att Daniel kan hämta den åt mig till veckan eftersom Patrik är i Tyskland igen.

Jag & Alvin har myst med tända ljus ända sen vi gick upp imorse. Och nu har jag skickat iväg korten på framkallning. Tänkte att det är ju bra att göra tidigt så det inte blir så många på en gång. (180 st) haha ;)

Jag har planerade saker att göra alla dagar utom måndag då Patrik är borta. Det är skönt, tiden gick ju så himla sakta sist.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-25 20:55:08

Vad fin han är lille Alvin!



Och vilka fina bilder du lägger ut...=)

Hälsa Patrik & Pussa lilla Alvin från mej...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela