tjugosjunde oktober.

Publicerad 2010-10-27 14:10:00 i Allmänt

Uschamej. Idag får jag ingenting gjort. Men det är skönt också, om jag inte tänker på det för mycket, annars kryper det för mycket i kroppen. Jag har försökt leta billiga gardiner på nätet. Vi har tre fönster i vardagsrummet, storlek lite större. Gardiner till hela vardagsrummet blir lätt 1500 spänn, det är inge roligt. Så det blir nog inte rött till jul.

Igår var vi  upp till familjecentralen på föräldragrupp. Frida och Sandra har jag ju träffat ändå och de andra har jag sett på babymassagen. Men det var ändå roligt. Efter den gick vi hem hit och drack kaffe. Frida & Lillie och Sandra & Elly. Igår tvättade jag också våran soffa och fotöljen. Usch det är så tråkigt, det tar ju för sjutton flera dagar! Och även om den nu kanske inte ser ren ut (men är renare) så vet vi ju att den är ren, och nu ska de bara torka ordentligt;). Ångrar ibland både färg på soffa & möbler. Lätt de jobbigaste (Vit respektive mörkbrunt).

hej!

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2010-10-27 15:23:17

träffas på en kaffe snart igen=) ? puss

Postat av: ciss

Publicerad 2010-10-27 20:14:14

det tycker jag absolut att vi ska göra! ska försöka komma ihåg att ringa dig imorgon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela