tjugoåttonde oktober

Publicerad 2010-10-28 09:57:11 i Allmänt

Skitväder idag också. Men det regnar ju inte iallafall. 05.30 var jag och Alvin uppe imorse. Han fick mat och gymmade lite och jag tog mig en mugg te. Efter sju någongång somnade vi om igen och nu är iallafall jag vaken. Alvin vaknar nog snart också.

Jag hade en otursdag igår. Förrgår med för den delen. I förrgår när jag dammsög förstörde jag en glasängel som jag tycker så mycket om och igår lyckades en dragkedja på ett par jeans gå sönder. De enda par hela jeansen jag äger (ägde). Sen på kvällen skulle vi sätta på sofföverdragen tillbaka men då upptäcker vi att det är g r ö n a fläckar på det. Ingen aning om vafan de kommer ifrån. Usch, jag var så sur.

Nu verkar han vakna. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela