massa missat

Publicerad 2010-10-14 17:22:16 i Allmänt

Jag har inte bloggat på tusen år, fy vad jag är tråkig! Det får väl bli en sån här trist sammanfattning.

Börjar med i torsdags för längre bort än så kommer jag knappast ihåg. Ellen var här och hälsade på och det var galet länge sedan vi träffades sist, det var jätteskoj! På fredagen var Jag, Patrik & Alvin var hemma hos Frida, Dalan & Lillie och åt tacos, tog något glas vin och hade mysigt. På lördagen drog jag igång ett bullbak, nöjd med mina bullar trots att det var första gången jag bakat bullar! På kvällen så var vi hemma hos Peter, Jessica & barnen och tryckte i oss pizza. På söndagen jobbade Patrik. Mer minns jag inte. I måndags var vi hos Sabina på kaffe. I tisdags var Frida & Lillie, Sandra & Elly här en sväng på kaffe efter de varit på babymassagen. Igår var Frida & Lillie här igen och lekte med Alvin och drack massa kaffe för ovanlighetens skull :) och på kvällen fick vi god soppa hos Eva & Christer med nybakat bröd och vin & idag är Patrik ledig och vi har varit nere på samhället en sväng och handlat på pekåset, ica & apoteket. Och sen hälsade vi på hos mormor. 

Imorgon ska vi ut på promenad igen och handla på nicklas. Och på lördag åker vi till Lidköping och på hemvägen stannar vi eventuellt till i Kumla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela