marknad osv.

Publicerad 2010-10-05 09:31:27 i Allmänt

B ä s t i s a r.
 

Yes, igår var vi på Grythyttemarknad. Det var mysigt. Jag, Alvin, Frida, Lillie, Zandra, Felix, Stina & Tuva. Jag fick såklart inte med mig annat hem än mintnougat (som jag precis kom på att jag glömt äta, fan.) och munkar som vanligt. Efter det bjöds det på kaffe hos Frida och sen åkte jag hem och försökte sova lite. Det gick sådär, Alvin var inte lika trött som jag .. När vi vaknade skulle jag prova ge honom lite massage tänkte jag men han gallskrek så fort han fick ligga nakenfis på rygg. Ingen bra kombination tycker han.

Patrik har smittat mig med förkylning igen :( och jag känner mig riktigt hänging. Dessutom har han fått med sig vagnen till jobbet och lämnat både sin vanliga telefon och sin jobbtelefon hemma, hur smart?

jaja ..

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-10-07 13:20:23

vilka godningar..=) Fika någon dag? pok

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela