första oktober

Publicerad 2010-10-01 21:29:53 i Allmänt

Gooooa bebisarna!
Idag har jag mått mycket bättre, inge ont & ingen feber! Vi tog oss en tur ner till Frida, Lillie och Tuva vid 11-tiden och hängde med dem till tre ungefär. Vi tog kort, pratade skit & drack kaffe, och jag samlade på mig massa kort från Fridas kamera, massa skoj ju! Sen gick vi till viking och fick lite mat i magen, kebabtallriken smakade riktigt bra idag! Mycket m y s i g dag.



Inatt kommer ä n t l i g e n min Patrik hem och imorgon åker vi och hämtar min fina bokylla!
Nu är det dags att prova om skrutten vill sova för natten.

Kommentarer

Postat av: Sabina

Publicerad 2010-10-01 21:34:48

ser att jackan passade ;) p.s otoligt fiina ungar men kan ja redan har sagt de? :P

Postat av: ciss

Publicerad 2010-10-01 21:50:56

haha, nej det har jag aldrig hört ;)

Postat av: Frida

Publicerad 2010-10-02 13:44:48

Älska den bilden på Alvin då han ler! Klockrent!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela