tjugofjärde november

Publicerad 2010-11-24 12:42:37 i Allmänt

Kaffet smakade av någon anledning extra gott idag. Kastade in mig i en dusch tidigare och Alvin roade sig alldeles själv. Det syntes att han försökte vända sig från rygg till mage men han lyckades inte riktigt. Men mage till rygg har han iallafall koll på =). Nu har han heldeckat bredvid mig. När jag plockade ur diskmaskinen hoppade han i gungan och en liten stund efter det men blev kinkig så tog med honom hit och han somnade direkt.


Har bytt storlek på napparna då jag tycker att när han bökar så kan han nästan få in de små i munnen. Men de här ser så stora ut!

På lördag åker jag & Frida till Örebro. Äntligen ska jag köpa byxor som jag kan knäppa! Ska bli så skönt. Försökte sortera bort kläder igår som jag ändå inte använder, men det gick inte så bra. Fick åter igen för mig att jag visst skulle börja använda dem men innerst inne vet jag att jag inte kommer göra det. Det kanske blir lättare om jag köper lite nytt!

Nu vaknade Alvin, det verkar bara varit en powernap! hej!

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2010-11-24 19:49:15

Känner igen det där med sorteringen! Det ser ju så fint ut när det hänger där i garderoben =)

Postat av: jessica

Publicerad 2010-11-25 20:18:44

saknar dig och Alvin=) Fika så fort vi blir friska.. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela