sextonde november.

Publicerad 2010-11-16 08:14:44 i Allmänt

För exakt tre månaders sedan!

Idag blir lilla hjärtat tre måndader! ♥

Vid 10.00 ska vi ner till BVC och få sprutor kanske? uschamej, ingen hit antar jag. Fast på bb sa han ingenting iofs. Känner mig inte ett dugg utvilad fastän Patrik gick upp en timme tidigare och gav Alvin mat så att jag fick sova lite extra. Men det gör inte så mycket. Blä, Alvin vaknar minst fem gånger per natt och krånglar och jag fattar inte varför han börjat med det. Det hjälper inte heller att väcka honom när vi lägger oss och ge honom mat för han vaknar sen ändå. Tips?

Igår pysslade jag lite till med min ljuskrona så den ska jag fixa kort på.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-16 14:42:45

Han kanske behöver mer mat i flaskan på kvällen för att kunna hålla sig nöjd hela natten:-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-16 15:00:55

tyvärr, inga tips än så länge. hoppas det vänder!!! Vi brukar också väcka Mollie så hon får äta innan vi ska sova

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-11-16 19:31:02

Noah håller på likadant men det har han gjort ända sen dag 1... ibland sover han bra men oftast vaknar han hundra gånger per natt o mölljer, stånkar, stönar o gnäller lite..försöker hålla han vaken från typ fem,sex till typ åtta då jag lägger han o ger han mat se somnar han runt halv nio, nio...=( grymt trist o inte kunna få sova på nätterna...=( Hoppas lille Alvin vänder tillbaka=)

Postat av: Carro

Publicerad 2010-11-16 20:38:59

Kan vara så att lillemannen e inne i en växt period, då händer d mycke i kroppen på dom och dom vill äta och vara nära mer.

d kommer gå över =)

Lowis hade oxå sina perioder när hon va vaken mm

kram

Postat av: frida

Publicerad 2010-11-17 11:06:40

Se till att han äter mer på dagarna! Strunta i att han spyr för det gör dem i vilket fall som helst.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela