nittonde november

Publicerad 2010-11-19 22:36:39 i Allmänt


Tittar på idol .. Eller tittade på idol. Det är ju helt vansinnigt med att ha det här "cirkusmöller,nyheter avbrottet". Fast det är väl rätt onödigt att se utröstningen egentligen. Man får ju ändå reda på vem som åkt.

Det är fredag och Patrik har varit hemma idag som vanligt. Jag sov till 12! Eller ja, från och till iallafall. Jag var bland annat uppe med Alvin och gav honom mat mellan 0630 och 0800. Klockan 0430 och efter 0800 tog Patrik honom. Har bara haft liite huvudvärk idag
(har huvudvärk varje dag, oootroligt drygt). Så jag kanske behövde sova så länge?? Men även om jag sov så länge så tycker jag att jag fått mycket gjort ändå. Jag har tvättat måånga maskiner tvätt, varit ute och handlat ensam, bakat, fixat mat och lite annat. Nu är Petri här och jag tar ett glas rött.

Lilla pluttisen har provat hoppgungan idag. Kanske inte direkt förstod grejen, men han hade roligt iallafall!

Kommentarer

Postat av: Friida

Publicerad 2010-11-21 11:47:55

Titta lilla skrutten =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela