måndag

Publicerad 2010-11-15 14:51:24 i Allmänt




kul väder..
.. inte.

Plutten sover, men inte så länge till vad det ser ut som .. Jag har fransyska på spisen som jag tänkte jag skulle försöka få mört till kvällsmaten men jag kommer nog att misslyckas. För en gångsskull har jag inte tvättat på flera dagar och Alvin har nästan helt slut på kläder, men snart så finns det bara rent i lådan igen! Tidgare idag var vi upp till knuthöjden och veterinären, jag, Alvin & katten. Milo var inte direkt tillfreds med att åka bil och jamade (om man nu kan kalla det så) hela vägen till bryggeriet med Patrik och ända till knuthöjden och sen hem. Men nu har han fått sin spruta och behöver inte en ny förrän om två år.


Nu vaknade en g l a d bebis :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela