första advent

Publicerad 2010-11-28 20:31:13 i Allmänt

Inte ett enda tänt ljus, ingen julskyltning & ingen glögg. Vilken ojulig första advent. Förutom stjärnorna i fönstrena då men de ska vi ju se varje dag i minst en månad till. Vi har iallafall haft besök av tant elin =). Tvättat lakan och sorterat kläder och möblerat om i garderoben, tänt på kyrkogården & handlat lite mat.

Den som fick mest kläder igår var ju såklart Alvin även om tanken egentligen var att mamman skulle få massa nya kläder som p a s s a r. Men jag fick iallafall två par byxor & två par skor och det är ju helt klart bättre än inga byxor och inga skor alls! Handlade tok mycket men fick inte alls med mig allt som stod på listan hem. såklart. Hade inte kunnat bära mer än vad jag gjorde ändå. Tack Frida igen för en bra dag!



En gång till ska jag försöka klämma in till örebro. Vi behöver inredning till garderoben och köpa lite julklappar. Men den gången tar jag med mig världens bästa Patrik ♥  

Ska passa på att pussa på honom nu när han äntligen är hemma & inomhus.
n a t t i s
___________

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela