fjortonde november & farsdag

Publicerad 2010-11-14 21:53:59 i Allmänt

Idag är Patriks första farsdag. Hoppas han tyckt den varit bra ♥ Dagen började alldeles lagom tidigt idag. Vid lunch åkte vi till mossvägen och åt lunch där. Patrik & hans pappa var ute o plockade enris som jag klätt min ljuskrona med. Jättefint blev det! Vi har pysslat med vardagsrummet hela helgen och nu börjar jag känna mig helt nöjd. Vi har äntligen fått upp spegeln på väggen och tavellisterna Patrik gjort till mig blev jättefina! 

Förutom att pysslat med vardagsrummet i helgen så har vi spenderat fredagen med Erik,Carro & Idol. Lördagen åkte vi och fikade på mossvägen och lagade god mat hemma på kvällen. Passar på att träffa Patriks föräldrar extra mycket nu för på torsdag åker de till Thailand. 

När jag kom hem efter att ha städat banken tidigare idag tänkte jag fota lite bilder till julkort. Alvin var en trött suris men Patrik fixade humöret genom att sjunga lite :) 

En trött sovande sur pepparkaka. En trött färdig pepparkaka. & världens sötaste pepparkaka
___________




Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2010-11-15 12:21:41

Det sista kortet vart jättebra! :)

Postat av: ciss

Publicerad 2010-11-15 14:38:52

ja han är så söt :) men det blir ett helt annat till julkort =)

Postat av: Carro

Publicerad 2010-11-15 19:59:59

Ok :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela