andra november

Publicerad 2010-11-02 20:04:00 i Allmänt

Härliga tisdag! Jag har börjat jobba igen, städa. Med blandade känslor. Det är helt ok när jag är där, men innan vill jag inte alls gå dit, usch. Idag har Jessica & Ella varit här. Det var skoj, synd att det inte blir oftare men det får vi väl försöka fixa. När de gått försökte jag ta en promenad men det blev att regna så förbannat så jag gick bara en vända runt kvarteret.

Jag har köpt nya jeans. Som var för små. Så till desperate housewives ikväll blir det bara en pytte chipspåse.
:)

Nu ska jag försöka natta min superpigga, superglada bebis som alltid när det är dags att sova ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-03 18:15:58

DH är så bra. =)

Postat av: Maria F

Publicerad 2010-11-03 20:55:43

Tack för orden i bloggen Cissi!!! Du har helt rätt i det du skriver. Som det är nu känns det som pest och pina även om jag inte vill ge upp. Ska ta mig en redig funderare under kommande vecka och sen se hur det ser ut när vi ska tillbaka till bvc. Men hon är mer nöjd efter flaskan och sover bättre. Hoppas allt är bra med er :) kram kram!

Postat av: Karin

Publicerad 2010-11-03 21:30:29

Oj, jobbar du redan???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela