torsdag & spöregn.

Publicerad 2010-05-13 10:14:05 i Allmänt

REGN! Ooootroligt passande när karlarna skall vara ute och gräva hela dagen, byta avloppsrör och gräva igen, eller nåt .. Något säger mig att det inte är toppen med dränering när det regnar. Men men, våran vanliga otur .. 

Har varit uppe och passat på att gå på toa, duschat & rensat kyckling till salladen till lunch. Det var bra att hinna med det, för nu är de spolstopp för min del. Har fixat så jag får gå och kissa hos Kai & Marika iallafall, snällt av dem. Lillen trycker ju på rätt ordentligt nuförtiden :)

Har nyss varit ute och serverat kaffe & kaka.

Nu sitter och funderar på vad jag skall hitta på, känner mig handikappad när jag inte kan använda något så självklart som vatten .. För en gångskull känns det skönt att jag skall till jobbet idag, så slipper jag vara hemma hela dagen utan toalett och vatten. Förhoppningsvis krånglar det ingenting för dem. Så håller tummarna för att det skall vara klart till ikväll, annars får vi sova borta. 

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela