tjugoåttonde maj

Publicerad 2010-05-28 10:08:27 i Allmänt



28 maj idag, snart juni! Nu på söndag jobbar jag min sista dag på ok, sen så har jag bara banken kvar i juni. skönt! I tisdags klarade jag körkortet, och det är så otroligt skönt att slippa ha det hängandes över sig! Jag fixade det! Det kan inte bli bättre.

Åt världens godaste frukost idag 
Jordgubbar med mjölk!

Igår så gick jag, Frida & Sandra till föräldrargruppen, men vad sjutton jag trodde vi skulle vara jättemånga där, men hur många var vi? Typ sex personer. Lite tråkigt tycker jag .. 

Nu har jag en liten hundtjej på besök, om man nu ens kan kalla henne för hund? :) och om lite drygt en timme kommer Frida och äter rabarberpaj som jag bakat. Hoppas den smakar bra. Jag är glad över att jag har rabarber på gården. 

Nej, nu måste jag gå och fixa iordning lite vanlijsås. Får inte glömma ..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-28 22:14:58

Grattis Cissi!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela