lördag

Publicerad 2010-05-22 18:03:08 i Allmänt

Stråålande väder!

Fast jag har nästan bara suttit inne och pluggat eller städat eller tvättat. Vi har ju inte nån jätterolig gård att vara ute på just nu. Men när jag hade varit nere och städat banken så träffade jag på kai (elins papps) så satt ute i solen lite med honom. Patrik har varit på typ rallycross eller något, så jag har roat mig själv.

Jag har kletat något klet i nacken på katten som tydligen skall vara effektivt mot fästingar. Hoppas! Han har dragit in tre stycken redan och de är ju så vidriga! Ganska dyrt var det, men det får det vara värt.

Bloggar är tråkigt att läsa nuförtiden när tre favoriter fattas :( Zandra, Jessica & Pilli. BUHU!


28 veckor & fyra dagar. Och den blir bara större :D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-23 08:45:08

Du får fråga dem om du får en inbjudan då! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela