GAH

Publicerad 2010-05-19 14:01:26 i Allmänt

Det är mycket nuu!
Men snart är det över, hoppas jag iallafall.

En kort uppdatering:

Varit ner på mvc idag och allt såg bra ut! Magen mätte 26 cm (om jag inte minns helt fel?) det kanske var 24 .. och hjärtat pickade precis som det skall göra :) dock har jag aldrig tvekat på det med tanke på att det rör sig näästan hela tiden.

Jag har sex arbetspass kvar på ok bara, skönt!

Vardagsrummet är nästintill klart, men dräneringen drar nog ut ett par veckor till skulle jag tro. Segt ..

Nu skall jag fixa iordning inför jobbet. Jobbar idag, imorgon, fredag & söndag den här veckan.

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2010-05-20 19:52:03

Måste komma och titta någon dag hur det blev..=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela