Att man alltid ..

Publicerad 2010-05-12 19:31:29 i Allmänt

.. Skall krångla till saker och ting.

Skulle avmaska katten. Pratat med Sandra om tips, vet att det var väldigt bökigt med min och mammas katt (Det enda som fungerade var pasta på spruta och tvångsmata.)

Använde mig av krossade tabletter i smör och kleta i pälsen. HA! Där fick jag .. Det var inget han tyckte var värst störande att ha i pälsen. Kletade smöret i kalkonpåläggsskivor istället. Han jagglade visserligen i sig, men det tog tiiiiiiiiiiiiiid. Struntade i det och tog den sista tabletten och tryckte in i mun på honom som den var, bingo! Han svalde på andra försöket. 

Varför provade jag inte det först?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela