yey!

Publicerad 2010-03-19 22:09:00 i Allmänt

Köket är klart! Eller nja, lite småfix kvar, men så är det alltid ;) 

Jag har fixat och målat i rekordfart hela dagen, tur att Zandra & Frida våldgästade mig vid lunch annars hade jag knappt satt mig ner på hela dagen. Men det var helt klart värt det! Jag sa att det skulle vara klart innan helgen och det gav jag mig fan på också. Haha, allt är så mycket besvärligare och jobbigare när man är gravid, hur skall det bli när jag blir riktigt tjock?? ;)

Mätt och belåten.
Tacos har ätits med Patrik & Petri.

Missat nästan hela Lets Dance, men det gör nog ingenting. Antar att Willy går till final. Det är vansinne.
Precis kollat på Solsidan iallafall, det är så BRA!

Bilder på köket kommer när jag tagit dem! Om en stund om jag inte somnar här i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela