tolfte mars - fredag igen ..

Publicerad 2010-03-12 21:04:30 i Allmänt

.. Och ännu en gång så har Almenäs ful klänning i Lets Dance.  

Jag var dödstrött igår, löjligt trött, aldrig varit med om något liknande. Gick upp och städade banken vid sju och gick och la mig igen när jag kom hem och sov till 10.30 och vaknade utan ångest (över att ha sovit för länge) och mådde mycket bättre! 

Bebis puffar som sjutton och det är så häftigt att känna! Bredvid så myser Patrik & katten. Det perfekta paret :).








Kommentarer

Postat av: Pilli

Publicerad 2010-03-12 22:16:27

jag håller med dig om klänningarna, den hon hade idag fick hennes arsel att se gigantiskt ut! hon kommer dö när hon ser reprisen =)

Postat av: Zandra

Publicerad 2010-03-12 22:55:09

Radar paret, båda vädrar dessutom! Tihiihi.

Så det var sparkar!? Vad skoooojigt! Vad härligt!

Postat av: Sahra Ericzon

Publicerad 2010-03-13 08:38:03

Åh vad härligt det låter med en liten som knuffas i magen! Vist är det häftigt. Fan jag har försökt fått tag på dig via nätet men känns inte som jag lyckas. Och telefonen är jag ju sämst på vet du. Jag får ta och ringa när jag hittar lite ledig tid och se hur det är med dig! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela