tjugotredje mars & tjugo veckor.

Publicerad 2010-03-23 10:38:18 i Allmänt

tjugo veckor idag! Det är halvvägs! Nu går det fort som attan, hoppas det går lika fort tills våren kommer också. Det är en riktig akrobat som simmar runt där inne, slår rätt så många kullerbyttor om dagen :D

Nu är det snart dags att sätta igång med renoveringen av vardagsrummet också (matsalsbordet väntar ju). Vi skall riva väggen imellan matrummet & vardagsrummet, och tapetsera. Vill lägga nytt golv också men det är så jädrans stort och det blir myyycket pengar så det får vänta. Kikade in på boråstapeters hemsida, jag som inte skulle ha någon fondvägg hittade ett par stycken intressanta (en liiiten fondvägg skadar väl ingen?). Måste ner och kolla på dem på färghallen någon dag.

Ska kolla klart på ett avsnitt av halv åtta hos mig sen studsa in i duschen. Haha, jag är till och med dammig i håret. Hur lyckas jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela