tjugosjätte mars.

Publicerad 2010-03-26 13:41:01 i Allmänt

Fredag! Hade ju kunnat vara sista jobbdagen denna vecka, men numer jobbar jag varje söndag, men sen är jag ledig i tre dagar! och imorgon .. Några ungar, säkert inga ungar utan mer ungdomar har klottrat runt i Hällefors inatt, jäääättekul för mig som får stå och tvätta bort skiten. Men det var bara ett fönster, så ganska lindrigt.

Jag är väldigt seg. Somnade på soffan och sov liiite för länge. Typiskt för Jessica hade messade om kaffe, men får ta det en annan dag! 

Barnvagnen mekade vi ihop igår! Och den är så fiiin. Hoppas den är bra också ;). Har inte riktigt blivit lika bra på vagnen som Frida är, hennes presentation var riktigt proffsig ;)


Lön igår, och det märks att Februari är kort. Dock såg det kanske ut på lönen som om den var kortare än den egentligen var. Attans, jag som tittat ut så mycket som jag vill köpa! Bland annat hängmattan nedan att hänga i spjälsängen. Sägs att bebisarna skall sova bra i dem då de får ligga ihopkrupna typ som de gör i magen :) Den här från Från Lilla mirakel.


Och har hittat massa fint på 4mom.se. Bland annat fina kjolar.
Men det får som sagt bli någon annan månad :).
(tips till dem som behöver mammakläder, dessa två sidor är jättebra!)


Nu måste jag sätta fart och fixa innan jobbet. Klockan tickar fort idag!

Måste ju tacka Andréa för tipset om hårfärgen också!
Det måste jag prova.

Kommentarer

Postat av: Andréa

Publicerad 2010-03-28 20:23:32

Ingen orsak=p

Kanske låter lite invecklat men det är det inte(:

Provar du, kommer du nog aldrig köpa något annat(:

Världens bästa affär, köper mina shampoo flaskor med pump där också. världens bästa affär!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela