tisdag

Publicerad 2010-03-16 08:27:42 i Allmänt

Godmorgon!

Illamåendet kommer inte så ofta längre, men idag mår jag illa. Bläääää :(

Vi var på ultraljud igår, och allt såg bra ut med bebis! Så skönt att se det lilla hjärtat slå! Den lilla är nu 19 cm lång och 19 veckor gammal. Men lillen vill inte alls vara med på bild, så är jättesvårt att få bra bilder, för den ligger med huvudet som i en liten grop mellan kissblåsan och moderkakan. En riktig mysis. 

Och det nya datumet är nionde augusti.

Vi åkte till ikea efteråt och blev kvar där en hel evighet, det matsalsbordet vi tittat på förut som varit så dyrt, typ 4000, var nedsatt till 1700! Och ännu värre blev det när vi fick veta att de hade ETT kvar .. Ringde till Daniel och tänkte låna pickupen, men då hade han den uthyrd och hade inte en enda bil med drag. Funderade på att åka och köpa takräcke, men nej. Det fick bli hemkörning, kostade blyga 900:- Men vi slängde med sex stolar för samma frakt.

Senare när jag blir att må bättre så ska jag nog ner o köpa färg och kakelfärg till köket.
hej!

Kommentarer

Postat av: Pilli

Publicerad 2010-03-16 12:13:28

tur att det gick bra! fan va orättvist´! vissa får åka till sjukhuset av roliga anledningar! jag får åka dit och röntga och sånt skit! =)

Postat av: evelina

Publicerad 2010-03-16 17:09:36

dagen innan jag fyller år ;) kan du inte trycka ut lillen samma dag jag fyller istället för dagen före eller efter? ;) 10e låter bra tycker jag haha ;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela