kisse

Publicerad 2010-03-08 22:55:29 i Allmänt

Den vrålande katten är tillbaka. Dock så vrålar den inte nu. Den har lekt med Milo i flera timmar, de verkar komma jätte bra överrens. Den ville jättegärna in här, men nej. Fick in Milo till slut iallafall, men den andra kissen ligger kvar utanför dörren, och har gjort i ett par timmar nu. Den är jättehungrig, Patrik sa att den bitit hål i soppåsen som stod på trappen och smaskat på kycklingben. Då borde den vara riktigt hungrig va? Aldrig varit med om en katt som gräver i sopor förr .. 

Om någon känner någon med katt i det här kvarteret så kan ni väl höra om den saknas? Jag har aldrig sett den förut innan idag. Den är ganska lik min milo i mönstret, fast lite mer brunaktig. Och rätt liten och rund!

Jag tycker så synd om den, men vill ändå inte ge den mat, den måste ju bo någonstans. Hemlösa katter är väl inte direkt vanligt här?

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2010-03-09 11:52:13

vi hade en katt hos oss också i höstas som hade följt med min bror från samhället hem, den väntade utanför dörren tills nästa dag och så fort någon öppnade smet den in. sen skulle jag gå till ett möte vid polstjärnan (från längst bort i kronhagen) nästa dag och den följde med mig ända dit. sen satt den utanför där och väntade ett tag men när jag kom ut igen var den borta, antar att den följde med någon annan hem haha:) det är så svårt eftersom man bara vill ta in dom och gosa och ge dom mat men det är ju antagligen nån annans så då blir det lite fel. oj det blev långt haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela