femte mars

Publicerad 2010-03-05 20:12:26 i Allmänt

Det är inte många gånger jag tittat på Lets Dance och tyckt att Jessica Almenäs haft en fin klänning. Inte ikväll heller, vem klär henne egentligen?

Idag har jag inte gjort speciellt mycket vettiga saker. Patrik dök in tidigare från jobbet, redan halv två! Så vi åkte och handlade lite. Han är och äter på herrgården med sitt jobb ikväll så jag köpte grillad kyckling m. potatissallad till mig. MUMS! När vi kom hem så gick vi en promenad i solen, jätteskönt! Jordens energi fick jag, men när jag väl skulle göra allt jag tänkt mig så blev jag sååå trött .. Jag somnar så fort jag lägger mig i soffan och ibland räcker det med att bara sitta. 

Magen växer! Måste bli bättre på att ta kort på den regelbundet, det är skoj .. 

Ska fortsätta titta på Lets Dance och i reklamen springa ner i tvättstugan och hämta sängkläder och byta i sängen.
hejsvejs!



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-05 23:02:54

Hahaha känner igen det där med tröttheten!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela