åttonde mars

Publicerad 2010-03-08 08:09:21 i Allmänt

Yeey, vad fort veckorna går! Hoppas denna gör det, förmodligen inte, eftersom jag ska jobba.

Kom precis hem, har städat banken. Jag tog en omväg hem och gick i solen, gud så skönt det var! Hade kunnat tänka mig att gå en sväng runt kvarteret också, men jag struntade i det.     Det är något som luktar illa i köket, riktigt illa. Jag hittar inte vad det är! Har städat ur kylskåp, tagit ut sopor och det är inte diskmaskinen. Hittade en påse men dåliga äpplen på golvet, men den tog jag ut igår, och det luktar fortfarande. GAH! Får nog göra ett ryck sen.

Apropå lukter. Jag känner något som luktar illa hela tiden, det som är värst är andedräkter. Usch! När jag städar banken har det hänt flera gånger att jag sprungit runt och letat efter gömda fimpar för jag tycker det luktar cigarett och rök, men hittar inga sådana. Måste vara något med ventilationen. Och allt luktar så väldigt mycket mer än vanligt. Ganska jobbigt, hoppas att det går över snart! 

Det står en galen katt utanför ytterdörren och skriker, eller om man kan kalla det skriva, något märkligt ljud gör den ifrån sig. Min Milo kommer ju aldrig våga kommer hem om den där står där och vrålar. Hade stora problem med att stänga dörren utan att den följde med in.

Såhär fina var träden i Kumla förra året i april. Hoppas våren kommer igång snart!


Kommentarer

Postat av: Sahra Ericzon

Publicerad 2010-03-08 11:31:24

Haha det låter som att du har en "Marskatt" utanför dörren.. De blir ju kåta nu i mars och kan låta riktigt mycket :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela