elfte juni.

Publicerad 2010-06-11 11:36:43 i Allmänt

Ooh vad tiden går undan! Och nu har nästan halva juni gått ..
Det får bli en liten summering.
______

Jag har varit på ikea och handlat för alldeles för mycket pengar. Men vardagsrummet blev fint!

Jag har varit och hälsat på i Kumla. Bror, Mariel & barnen, Sahra & Albin och tvillingarna (som växer alldeles för fort!) och Sanna! Men känner mig inte riktigt nöjd, vill ses mer!

Patrik åkte till Tyskland i tre dagar. Under den tiden har jag slitit med att måla dessa jädra fulfurufönster! Nu är de jättefina! Jag sydde upp gardiner till alla fönster, storstädade huset och bakade. Nu är han hemma igen :) 

Igår inhandlades dörrfoder, och lite annat behövligt för finslipningen i vardagsrummet. Vi krattade sten på gården, möblerade om lite lampor (köket fick ny taklampa) och satte upp en handdukshängare.
______

 
31 veckor & två dagar.

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2010-06-11 11:47:49

fin bränna tjockis!

Postat av: maria

Publicerad 2010-06-13 16:50:14

Men gud så fin bild på dig :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela