tjugonionde juli.

Publicerad 2010-07-29 19:56:44 i Allmänt

Har tagit en paus från mitt filmtittande, måste snurra kroppen lite och ändra liggställning lite då & då. Idag har vi varit in till förlossningen i kga på återbesök. Skrutten ligger kvar åt rätt håll och har till och med fixerat sig, det var bra nyheter! Han har legat ganska stilla hela veckan så har varit osäker på hur han legat. Nu däremot petar han ut fötter lite här och var, han var livlig sist efter besöket också. Jag frågade om det gick att se hur stor han var men det enda han kunde säga var att det inte var en fyra kilos bebis iallafall och att den är propertionerlig mot min kropp :) läkaren tappade hakan lite när jag sa att jag var 38 veckor då han inte såg magen alls när han kom in i rummet, känner mig inte så liten! Känns skönt att jag kommer kunna föda normalt fastän jag är livrädd samtidigt .. 

Frida, Daniel, Tuva & Lillie har varit här på fika. Världens sötaste Lillie tog en tupplur hos mig och hon är så mysig!

Patrik och hans vänner tittar på någon crossfilm och jag håller mig undan så gott jag kan och stänger av öronen, för m i n egna skull. Har inte alls rätt humör & tålamod nuförtiden.

Ska fixa lite nya bilder på magen också.
Återkommer.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-07-30 16:13:50

Vet hur det känns när folk säger att man inte e stor men man känner sig fruktansvärt stor..Dom skulle bara veta;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela